50 års jubilæum

I anledning af Aalborg Karate Skoles 50 års jubilæum inviterer vi til jubilæumsreception.

Receptionen foregår lørdag d. 18. Juni kl. 17.00. Ved receptionen vil klubben være vært ved lidt bobler og lidt til ganen. Receptionen vil foregå i klubbens egne lokaler og alle klubbens venner, medlemmer samt tidligere medlemmer er inviteret.

Ved receptionen vil klubbens 50 år blive hyldet, vi vil se tilbage på alle de gode ting Aalborg Karate Skole har oplevet, og se frem mod alle de fantastiske oplevelser der venter os i fremtiden.

Efter receptionen er der jubilæumsfest. Jubilæumsfesten starter kl. 18.00. Ved jubilæumsfesten vil der både være mad og drikke. Prisen for hele denne fantastiske fest vil være 250 kr. inkl. drikkevarer.

I er velkomne til at tage jeres bedre halvdel med og husk at aldersgrænse er minimum 15 år.

Støt op omkring det sociale liv i klubben og tilmeld dig.

Tilmeldingsfrist tirsdag d. 14. juni.

Julefrokost 2023
16. dec. 2023, 18.00