lør. 05. mar.

Aalborg

Generalforsamling 2022

Aalborg Karate Skole vil være vært med forplejning til Generalforsamlingen. Man skal blot tilmelde sig, hvis man vil have mad med til kl. 09.00.

Man kan ikke længere tilmelde sig
Se andre begivenheder
Generalforsamling 2022

Tid & sted

05. mar. 2022, 09.00

Aalborg, Holbergsgade 13, 9000 Aalborg, Danmark

Gæster

Om begivenheden

Hermed indkaldes til den 50. ordinære generalforsamling i Aalborg Karate Skole.

Generalforsamlingen afholdes den 5. marts 2022, kl. 10:00 i Aalborg Karate Skole.

Forslag, der ønskes forelagt generalforsamlingen til vedtagelse, skal være bestyrelsen i hænde senest 2 uge før afholdelsen. Du kan finde vores vedtægter på vores hjemmeside.

Aalborg Karate Skole vil være vært med forplejning i form af rundstykker til de fremmødte kl. 09:00 med formel programstart kl. 10:00. Derfor ønsker vi at folk enten i klubben eller på hjemmesiden giver melding om deltagelse senest d. 1 marts af hensyn til forplejning. Ønsker man at deltage uden forplejning er tilmelding selvfølgelig ikke nødvendig.

Vel mødt.

På bestyrelsens vegne

Aalborg Karate Skole

Billetter

• Generalforsamling 2022

Det er gratis at tilmelde sig.

0,00 kr.

Total