Indmeldelse

Nedenfor finder du mulighed for at melde dig ind i Aalborg Karate Skole. Alle nedenstående priser er for en sæson. En sæson svarer til 6 måneders medlemskab i Aalborg Karate Skole ligegyldigt hvornår på året, indmeldelsen finder sted.

Når du har udfyldt felterne der er krævet for den aktivitet du gerne vil benytte, vil du modtage en bekræftelsesmail.
Derud over vil du modtage en mail med en vedhæftet opkrævning, vær venligst opmærksom på at denne mail kan blive fanget af spamfilteret eller uønsket mail.

Priserne inkluderer 50 kr. i indmeldelsesgebyr.

Aktuelle kontingenter og gebyrer findes her. Spørgsmål vedrørende indmeldelse, kontingent og gebyrer besvares af klubbens kasserer.

Udmeldelse
Hvis du ikke længere ønsker at være medlem af Aalborg Karate Skole, skal du aflevere en skriftlig udmeldelse stilet til klubbens kasserer, på kasserer@aalborgkarateskole.dk. Ved udmeldelse midt i en sæson vil der ikke ske tilbagebetaling af betalt kontingent. Udmeldelse skal ske inden udgangen af en sæson.

Du skal sende en mail til vores kasserer på e-mail (husk dit navn, medlemsnummer, adresse, telefon og evt. emailadresse).

Du kan dog også komme på "stand-by" eller passivt medlem som betyder, at du stadig er medlem, men ikke betaler kontingent (og derfor ikke træner i klubben). På den måde sparer du indmeldelsesomkostningerne, når du igen får lyst til at være en del af klubben. Du kan højest være passivt medlem 1 år ad gangen.