Kig forbi!

Chefinstruktør Flemming Almtorp med elever, til kumiteweekend
5 Graduerede medlemmer af Aalborg Karate Skole

Den letteste måde at komme igang med karate på er at prøve det. Derfor er du velkommen til at kigge ned i klubben. Vi åbner dørene lige inden kl. 17.00 til hverdag. Vi træner i Holbergsgade 13, 9000 Aalborg (ved FysioFitness).

Snak med træneren!
Du kan her på vores hjemmeside se, hvem der er træner for de forskellige hold.

Er du i tvivl, så er du velkommen til at tage kontakt til klubbens formand, Mogens Møller på e-mail eller chefinstruktør Flemming Almtorp på e-mail

Trænet karate før?
Hvis du har trænet karate før, så tag kontakt til cheftræner Flemming Almtorp for at høre, hvilket hold, der lige præcist passer til dig. Eller du kan kigge forbi og tale med den enkelte træner.

Nybegynder?

Hvis du aldrig før har prøvet at træne karate, så kig forbi på vores begynderhold. Vi tilbyder 2 ugers gratis prøvetræning, og det er ligegyldigt, hvornår på sæson du starter, da vi løbende optager medlemmer.

Indmeldelse

Du skal melde dig ind her på hjemmesiden. Du finder siden i menuen i toppen eller her

Når din indmeldelse er registreret, vil du kort efter modtage en velkomst mail, samt en mail med opkrævning for dit kontingent. Mailen kan ende i din spam/uønsket mail mappe så vær venlig at tjekke disse mapper.

Vil du vide mere?

Har du lyst til at vide mere om, hvad Aalborg Karate Skole laver og hvordan vi træner, så kan du kigge ind i klubben og tale med vores instruktører.