Fødselsdags-karate

Har dit barn snart fødselsdag og skal den holdes i karateklubben?

Vi åbner nu op for at fødselsdagen kan holdes i klubbens lokaler. Du skal som forældre medbringe mad og evt. kage/frugt. Instruktørerne står for en fantastisk oplevelse, hvor børnene både får mulighed for at lære karate og får set kunsten ved karate igennem opvisning.

Dagen kan f.eks. forløbe således for en børnefødselsdag af varighed 2 timer 30 min.

• 45 min, opvarmning/træning

• 20 min, pause til at spise.

• 30 min, træning

• 20 min. karatens historie.

• 20 min. pause til kage, slik osv.

• 15 min, opvisning (kumite)

Et arrangement kan naturligvis kun gennemføres i det omfang instruktørerne har mulighed for at deltage. Kontakt info@aalborgkarateskole.dk og tal med din instruktør for yderligere information.

Udkast til indbydelse her. Tal med instruktørerne om det endelige indhold. Prisen for arrangementet er, for medlemmer DKK 600, og afregnes med instruktøren. For personer der ikke er medlemmer, er prisen DKK 1.500.